top of page
  • Writer's pictureΛαϊκή Συσπείρωση Σύρου

Ο πρόεδρος του ΠΠΠΣ, Μίχος Ιάσονας, καλεί σε στήριξη της Λαϊκής Συσπείρωσης Σύρου



"Ονομάζομαι Μίχος Ιάσονας-Ιωάννης, έχω σπουδάσει φυσική και σήμερα δραστηριοποιούμαι επιχειρηματικά στην Άνω Σύρο.

Αγάπησα τη Σύρο και την επέλεξα για να ζήσω τη ζωή μου. Εδώ αναπνέω, εδώ κινούμαι, εδώ έφτιαξα την επιχείρηση μου, εδώ μεγαλώνω το παιδί μου, εδώ χαίρομαι και εδώ λυπάμαι, εδώ οφείλω να προσφέρω στα κοινά με τις όποιες μικρές μου δυνάμεις.

Μέχρι σήμερα η συμμετοχή μου στα κοινά ήταν, κυρίως, μέσω συλλογικών δράσεων (είμαι ιδρυτικό μέλος του Παρατηρητηρίου Ποιότητας Περιβάλλοντος Σύρου και τον τελευταίο χρόνο έχω την τιμή να είμαι και πρόεδρος του), όμως συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν αρκεί. Η συμμετοχή στα κοινά και στα κέντρα των αποφάσεων είναι και αυτό ενας δρόμος για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο για το νησί μας (ο καθένας σύμφωνα με τα πιστεύω του και τις ιδέες του, γι αυτό άλλωστε υπάρχουν πολλές παρατάξεις για να επιλέξει κάποιος).

Πολλά είναι τα προβλήματα που ζητούν λύσεις. Ενδεικτικά, για εμας, για εμένα, είναι αδιαπραγμάτευτα τα εξής:

-το δικαίωμα της ελεύθερης, ακώλυτης και καθολικής πρόσβασης στους δημόσιους χώρους (παραλίες, πεζόδρομους, πλατείες) τους οποίους οφείλουμε να προστατεύουμε ως κόρη οφθαλμού,

-το δικαίωμα για ένα περιβάλλον ποιοτικό και “υγιές” που να μη πνίγεται στη ρύπανση,

-το δικαίωμα για ένα αστικό και υπεραστικό περιβάλλον με πράσινο και δέντρα που θα χαίρουν προστασίας και σεβασμού,

-το δικαίωμα για μια καθαρή πόλη, που θα την φροντίζουν δημόσια χέρια και δεν θα αποτελεί πεδίο κερδοσκοπίας,

-το δικαίωμα για ποιοτικά και ασφαλή σχολεία,

-το δικαίωμα για επαρκείς και ποιοτικούς χώρους άθλησης, δημόσιους και δωρεάν για όλους/ες,

-το δικαίωμα σε επαρκείς και ποιοτικούς χώρους για τα παιδιά και τη νεολαία (π.χ. skate και άλλα θεματικά πάρκα, ποιοτικές παιδικές χαρές),

-το δικαίωμα για καθαρό και φθηνό νερό, αποκλειστικά σε δημόσια χέρια,

-το δικαίωμα για να είμαστε περήφανοι για το νησί μας όχι επειδή θα μοιάζει στη Μύκονο αλλά επειδή θα είναι η Σύρος που αγαπήσαμε.

Αποφάσισα λοιπόν να συμμετάσχω στην εκλογική διαδικασία ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα για διεύρυνση της Λαϊκής Συσπείρωσης. Η Λαϊκή Συσπείρωση έχει αποδείξει με πράξεις τι πρεσβεύει στον Δήμο. Έχει αποδείξει ότι αυτά που λέει τα πιστεύει και τα υπερασπίζεται. Είμαι πεπεισμένος ότι μόνο με τη Λαϊκή Συσπείρωση έχουν πιθανότητες να επιτευχθούν αυτά που επιθυμώ για τον τόπο μας.

Σας καλώ να στηρίξετε τη Λαϊκή Συσπείρωση και να μας δώσετε δύναμη για προσπαθήσουμε να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.

Μίχος Ιάσονας -Ιωάννης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Σύρου Ερμούπολης"


Ολη η δήλωσή του στο logotypos.gr.

11 views0 comments

Comentários


bottom of page