top of page
  • Writer's pictureΛαϊκή Συσπείρωση Σύρου

Γιολάντα Ζιάκα: "Η Λαϊκή Συσπείρωση έχει δύναμη και θέληση να αγωνιστεί για όλα όσα ονειρεύομαι."


giolanta ziaka

Είμαι υποψήφια με τη Λαϊκή Συσπείρωση γιατί...

Ζω στη Σύρο εδώ και 27 χρόνια, την επέλεξα για να ζήσω εδώ και να δημιουργήσω οικογένεια. Τα παιδιά μου έχουν γεννηθεί εδώ, η Σύρος είναι η πατρίδα τους και δική μου πατρίδα.

Η καθημερινότητα στο νησί και το μέλλον του με αφορά.

Είμαι Οικονομολόγος, Διδάκτωρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, πτυχιούχος Σχολής Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης.

Η εργασία μου στην Περιφέρεια, από το 1998 έως σήμερα, μου έδωσε την ευκαιρία για επαφή και απόκτηση πολύτιμης εμπειρίας σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, διοίκησης και περιφερειακής ανάπτυξης.

Δραστηριοποιούμαι στα κοινά από το 1985, αρχικά στο χώρο των περιβαλλοντικών οργανώσεων και εκπαιδευτικών συλλόγων ως το 2016 και, στη συνέχεια, μετά την εγκατάσταση μου στη Σύρο, ως μέλος πολιτιστικών συλλόγων, ομάδων τέχνης και δημοτικών κινήσεων στη νησί.

Όλα αυτά τα χρόνια, παράλληλα, συμμετέχω σε διεθνείς οργανώσεις και δίκτυα για το περιβάλλον, την εκπαίδευση, τη συμμετοχή του πολίτη στα κοινά.

Με αυτή τη συσσωρευμένη εμπειρία, καθώς ήμουν και σκοπεύω να συνεχίσω να είμαι ενεργός πολίτης, έχω εκτιμήσει την αξιοσύνη, τη συνέπεια, το ήθος, την εργατικότητα, την τόλμη, αρετές με τις οποίες η Λαϊκή Συσπείρωση πορεύεται στο Δήμο Σύρου-Ερμούπολης, όλα τα τελευταία χρόνια.

Στηρίζω τη Λαϊκή Συσπείρωση γιατί ονειρεύομαι για το νησί μας:

-περισσότερη δημοκρατία: διαφάνεια, σεβασμό των δημοκρατικών διαδικασιών, συμμετοχή όλων μας στη λήψη των αποφάσεων που μας αφορούν, χωρίς να υποκύπτουμε σε παρεμβάσεις από εξωγενή κέντρα εξουσίας,

-μια διοίκηση και διαχείριση των κοινών με όραμα και φαντασία, με στόχο να καλυτερέψει η καθημερινότητα και η ποιότητα ζωής μας, να αξιολογηθούν οι μέχρι τώρα παρεμβάσεις και οι προτεραιότητες, να αξιοποιηθούν συνετά και με διαφάνεια οι διαθέσιμοι πόροι,

-ανάπτυξη, γιατί έχουμε την τεράστια τύχη να διαθέτουμε ένα πολύτιμο περιβαλλοντικό και πολιτιστικό κεφάλαιο, ανάπτυξη όχι όμως απλά και μόνο με όρους οικονομικής μεγέθυνσης, ανάπτυξη όχι για να πλουτίσουν οι λίγοι, αλλά με σεβασμό στο περιβάλλον και στο πρόταγμα της κοινωνικής δικαιοσύνης,

και γιατί πιστεύω ότι η Λαϊκή Συσπείρωση έχει αποδείξει πως έχει τη δύναμη και τη θέληση να αγωνιστεί για όλα όσα ονειρεύομαι για μένα, για τα παιδιά μου και τα παιδιά όλων μας.


Παναγιώτα (Γιολάντα) Ζιάκα

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος

Με τη Λαϊκή Συσπείρωση Σύρου Ερμούπολης

4 views0 comments

Commenti


bottom of page